Nuså!

Now I'm up and going again! :D 

Handlat mat, så nu har jag hela kylen full! känns riktigt bra! Blev faktiskt lite stolt över mig själv som stod vid godis avdelningen men vände på klacken och gick där ifrån! 
Inget onyttigt för mig inte! :D Förutom någon enstaka chai latte med kanel på som jag testade i veckan när jag och sys var och handlade. (a) 

Jag har även gått tillbaka till gymmet som jag var på tre gånger för mer än ett år sedan, ska träna slut på mitt 10-kort innan jag byter till Njoy och börjar gymma med sys ! 
Jag ska ta tag i min hälsa och få en kropp som jag kan vara stolt över ! Sluta behöva skämmas över hur jag ser ut. 
 
Och jag vet vad jag får för kommentarer. De där som säger att jag redan är smal. 
Ja det är jag. Med kläder på. Och på morgonen innan jag har hunnit äta något. 
Men jag vill inte vara smal, jag vill vara fit. Jag vill vara i form. Jag vill kunna springa på sommaren i bara shorts och sport bh utan att det guppar lite överallt. punkt. 
 
 
That's what I'm going for. 
Nathus

Kör alex! KÖR BA KÖÖÖR! :D

Svar: Hahaha ja jäklar ja !:D
Alexuz

Ida Ragnarsson

Skit i vad alla andra säger, jag vet precis hur du känner min vän. Det är våra kroppar och det är vi som ska trivas i dom, inte dom andra! :) you can do it guuurl!

Ida Ragnarsson

Skit i vad alla andra säger, jag vet precis hur du känner min vän. Det är våra kroppar och det är vi som ska trivas i dom, inte dom andra! :) you can do it guuurl!

Svar: Ja men precis! Jag hejar på oss Ida ! :D
Alexuz