Att leva sitt liv

 
Det är typ exakt det jag gör just nu! I den här utbildningen har jag fått uppleva så sjuuukt mycket! Jag har lärt mig grejer om saker jag inte ens trodde att jag kunde lära mig om. 
Det flyter på rätt bra nu. Förutom alla de där vardagliga problemen man har. 
Men vem fan orkar bry sig i dem. 

Jag vet inte riktigt varför jag skriver här. Har ändå inget vettigt att skriva om. 

Jag har slutat fota med min kamera då jag inte har något photoshop vilket gör det hela meningslöst typ. 
Min gitarr sitter jag och plinkar på ibland. inte för att jag kan spela men det är en helt annan historia.
Keyboarden bara står där nere och samlar damm, borde göra mig av med den snart. Vill ha ett piano. 
Träningen tar jag en paus ifrån för att mitt ben inte vill fungera. Inte för att jag äter som jag ska ändå och är tjockis som vanligt iaf. 
Jag vill ha ett staffli med canvasdukar och färger som jag kan kludda på. Inte för att det skulle få plats nånstans. Attans.
Jag har listat ut vad jag vill tatuera in här näst, till och med vart! Men det kommer kosta, och just nu är bil prio. 
Jag kommer inte kunna klippa av mitt hår förrän vecka 15, vilket jag kommer störa mig på tills det ryker! 
 
Nej nu ska jag dricka te, peace out.