Skojskoj!

Okej, trodde att gymmet stängde 19, men det stängde tydligen 18. Sååååå, när jag kom dit 17.30 fick jag intensivträna i en halvtimme.. jobbigaste jag gjort </3 inte riktigt men ändå (y) 
såå, helt slut när jag kommer hem. Men varit lite duktig, jag har diskat, gjort te, och satt mig ner och dött. haha. 
 
Benny ringde lite senare, min saknade "lilla" stockholmare! Skönt att prata med den filuren igen, funderar starkt på att ta en helg för att hälsa på honom snart, var allt för länge sen som vi verkligen hann umgås.
 
Inte ens tio minuter efter att vi lagt på ringer Alex. Tror jag inte skrattat så mycket på ett bra tag! Åt ingenting! bästa på hela kvällen! 

"vad kallar Samerna sina dildos? 
   ... fusklappar.."
 
"What do gay horses eat? 
    ... haaaaa-aaaaaay!" 
 
"Kan man heta Bo om man är hemlös?" 
 
Ni vet, sån där dålig humor som man bara kan ha med vissa, som är likadan som en själv och inte tittar konstigt på en för att man skrattar ihjäl sig. Just för att de skrattar lika mycket själva. 
Jag ska förövrigt hälsa på honom i sommar och lära mig åka vattenskidor. Bara så ni vet. Puss