En förmiddag

När man vaknar rätt tidigt för att ringa vårdcentralen så tar man sig en sväng förbi flygplatsen tillsammans med kameran. 
 
Anledningen till att jag ringde vårdcentralen var för att jag svimmade igår. Eller ja, jag började bli yr som tusan, mådde lite illa och det svartnade för ögonen. Om jag inte hade hunnit till soffan för att lägga mig ner hade jag nog ramlat ihop i köket haha, kul, verkligen. Det kanske inte kan ses så allvarligt, jag vet att många svimmar rätt ofta, men jag? Aldrig. Enda gången det har hänt mig tidigare var när vaccinationen för svininfluensan togs. MEEEEEN vårdcentralen hade ingen tid förrän i slutet av december så jag skulle återkomma om det hände igen. ajaaa. 

Jag tittade i alla fall ut genom fönstret efter samtalet och bestämde mig för att åka ner till flygplatsen tillsammans med min kamera. Sjuuukt fint var det där nere! 
 
 
 


 
a n n i k a

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket Annika! :D
Alexandra