För att jag inte har något bättre för mig en lördag

1. Är du kär? Kanske. 
2. Humör just nu: PMS
3. Tar du droger? Nooope
4. Kläder just nu: Svart byxa, svart linne, grå hoodie, militärsjal. 
5. Vad sa du senast: Jag orkar inte.. 
6. Är du allergisk? Nooope
7. Fisk eller badkruka: Efter jag har kommit i vattnet vill jag knappt upp!
8. Hur många kuddar sover du med: 3,, 
9. Favoritväder: Mycket snö, kyligt och soligt! 
10. Spelar du nåt instrument: Nej. 
11. Vem ringde dig senast? Pappa
12. Sparare eller slösare: Just nu, sparare. (kommer inte åt mina pengar)
13. Tror på liv på andra planeter: Om det bara finns vi i hela universum, skulle det bara vara tragiskt. 
14. Hur många kan du lita på? Skulle tippa på 4. 
15. Tror du på liv efter döden? Jag vet inte. 
16. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ,, jag är en person som inte ens klarar av 4 månader i ett förhållande... 
17. Gillar du korv? ibland. 
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, om ens några alls. 
20. Bio eller promenad: Beror på. 
21. Är du kittlig: Nej .. (a)
22. Snarkar du? Nope. 
23. Stjärntecken? Lejon. 
24. Rädd för insekter? uhuhu, beror på vilken. 
25. Äckligaste insekten: myror. 
26. Största sorgen du har haft? pick one.  
27. Det här är jag bra på: Såra folk (y)
28.Höger- eller vänsterhänt: höger, 
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, definitivt! 
30. Vad vill du jobba som? Matsmakare. 
31. Chips, morötter eller godis? morötter. 
32. Pizza eller hamburgare? Pizza. 
33. Skriver du dagbok? ibland. 
34. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) både och. 
35. Gungar du på stolen? Jaaao. 
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? MIN DRÖM <3
37. Vilken hand håller du gaffeln i? båda. 
38. Är du rädd för blod? nope. 
39. Saltar du på maten? salt <3
40. Gillar du att sjunga? ja, men inte bland folk. 
41. Anser du att du är stark? Inte nånstans. 
42. Brukar du sola? Nope. 
43. Vad gör du om du får hicka? ,, hickar?
44. Använder du knark? Nope. 
45. Kaffe, te eller inget? thé
46. Har du en besatthet? sova <3
47. Vilken färg har dina skor? svarta, röda. 
48. Fotboll eller basket? Basket <3 
49. Vem kramade du senast? Lovi :3 
50. Din favoritlåt? För tillfället "Tick tick Boom - The hives"
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? Det skulle jag nog svara ja på. 
52. När vaknade du i morse? först 10, men sen 12. 
53. Gillar du hästar? ... frukt?
54. Vem hade du velat träffa just nu? Min USA vän Patrick <3 
55. Vilket är det bästa året hittills? typ. 2000. 
56. Är det nåt du absolut inte äter: rosa gröt! 
57. Vad åt du senast? gröt. Inte rosa dock  !
58. Har du en blogg? nej varför skulle jag ha det? ;)
59. Tror du på Gud? Nej. 
60. Göteborg eller Stockholm? Götet. 
61. Vars vill du bo? USA. 
62. Vad ska du göra idag? Inatt ska jag,, vet inte. 
63. Vad drack du senast? Thé
64. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? skidspår.